REŠERŠE

 

CASA ESTUDIANTES

Velmi se mi na této stavbě líbí, že je postavena za podobným účelem a konceptem jako máme my. Je to ubytování pro 16 dětí v pěstounské péči, aby mohly jít studovat vysokou školu (ubytování pro znevýhodněné studenty). Rostliny společně s využitými tvary dodávají budově živost. Do svého projektu bych také ráda využila nějaké terasy s vegetací. Jediné co mě děsí jsou pokoje po 4, ty bych ve svém projektu asi nepoužila. V tomto projektu jsou vyloženě nuceni do interakce s ostatními. Ve svém projektu bych chtěla aby měli trošku soukromí. Jinak se mi tento projekt líbí.

https://divisare.com/projects/479656-brutal-taller-de-arquitectura-francisco-palacios-casa-estudiantes


RESIDENTIAL BUILDING

Na tomto projektu mě zaujalo velké společné atrium, které bych chtěla mít ve svém projektu také. Ovšem je to udělané jako kolej, takže tu není moc velký prostor pro interakci, ale větší prostor pro soukromí. 
https://divisare.com/projects/495256-lh-architekten-dorfmuller-klier-residential-building


COLIVING INTERLOMAS

Tento projekt jsme měly jako ukázku během ateliéru. Velmi mě zaujala myšlenka různě poskládaných kvádrů propojených "chodbou" (není to Strahovská chodba). Stavba má různá zákoutí kam si člověk může zajít a v klidu číst a zároveň dost míst k tomu, aby se člověk s někým potkal. Každý má svůj vlastní pokoj s teráskou. Určitě nesmím zapomenou na střešní terasy, které bych ráda zakomponovala do svého projektu. 

https://divisare.com/projects/448866-a-001-taller-de-arquitectura-sandra-pereznieto-coliving-interlomas



























Komentáře

  1. první BARÁK je hodně kontextuální, druhý má silný koncept atria a je velmi solitérní...

    OdpovědětVymazat
  2. třetí BARÁK má nádherné prostory, a sice nevicím kontext (na webu), ale zdá se mi, že by to mohl být docela dobrý dům do dvora...

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá kterou cestou se vydeáš, ideálně vyzkoušej při hře s kvádry první i druhou variantu :)
    š

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Model přístřešku pro přežití na pustém ostrově